DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

Bijuteriile mele



Acum ceva anisori mi-am incercat puterile in crearea de bijuterii. Am inceput intai sa modelez podoabe diferite din fimo, apoi mi-au atras foarte mult atentia bijuteriile handmade din sarma argintata si cristale ori pietre semipretioase. Astfel mi-am creat o adevarata colectie de astfel de bijuterii, care au ajuns sa fie mult apreciate de cei din jurul meu. Mie mi-au ramas extrem de putine din bijuteriile mele (caci toate sunt ale mele, de suflet, chiar daca acum apartin altor doamne si domnite speciale), mereu propunandu-mi sa-mi creez altele, mai frumoase si unicate. N-am mai gasit timpul necesar, dar macar le mai adun aici, pe acest blog, sa le am ca model si portofoliu.

Asadar, aici va las cu o mica parte din bijuteriile mele, colectie pe care o voi completa pe masura ce reusesc sa regasesc fotografiile. Ceea ce veti vedea in aceste fotografii sunt bijuterii handmade 100%, realizate din sarma argintata, diferite cristale si pietre semipretioase.
Pandantiv Blue Serenity


Set Spakling Lights


Bratara Coffee


Pandantiv Tiger


Set Christmas Red


Set Coffee2


Set Turquoise Summer



Comentarii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...