DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

Cum purtam esarfele



Unul dintre simbolurile elegantei feminine este dat de purtarea esarfelor. Frumoase, delicate, colorate si uneori parfumate, esarfele aruncate leger pe umeri, sau impodobind gatul unei doamne sau domnisoare, aceste mici fineturi dau o nota distincta oricarei tinute. 

Eu una am trecut de la o extrema la alta in privinta esarfelor: in adolescenta nu le dadeam importanta, iar acum nu-mi vine sa cred cate am adunat! Preferatele mele sunt cele din matase naturala, pe care pana de curand le purtam numai in 2-3 moduri..si cam atat! Esarfele mele erau fie insasurate in jurul gatului, creand impresia de "gat insurubat" (nu-i prea elegant, nu-i asa?), fie pe post de cravata. Recunosc, nu mi-am batut prea mult capul cu ele, desi imi plac foarte mult! 

De curand am descoperit muult mai multe moduri in care esarfele pot fi purtate, frumos, creativ, elegant. Mereu dau impresia ca esti alta persoana, fresh si stilata. Chiar merita un astfel de truc, sa stiti, mai ales daca nu sunteti adeptele accesoriilor, ori preferati stilul simplu, curat, gen "office".

Ce vreau sa va pun la dispozitie acum este un material mai special, pe care si eu l-am gasit pe net (de mult il am in calculator, dar nu mai stiu sursa sa) si care functioneaza ca un mic ghid de utilizare a frumoaselor esarfe. Veti vedea ca documentul este scris in limba turca (cred!), dar pozele spun totul. Zic eu ca e de folos!

Cum purtam esarfele

Nu-i asa ca v-am captat atentia? Ei bine, va las mai jos "cursul" cu pricina, pe care-l puteti descarca gratuit, il puteti folosi oricand aveti nevoie si/sau il puteti distribui tuturor prietenilor sau celor dragi voua! Puteti folosi butoanele Share (distribuire) si Save (salvare in calculatorul personal). De asemenea, prin accesarea barei orizontale de jos puteti vizualiza paginile cartii, sa-i consultati continutul. Butoanele Zoom in si Zoom Out (+ si -) permit marirea sau micsorarea textului din previzualizare, iar urmatoarul buton permite vizualizarea cartii pe intreg ecranul calculatorului. Lectura placuta si dati-mi de stire daca v-a fost utila!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...