DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

Magia



Despre Magia din viata noastra se pot spune multe. S-au scris multe carti, s-au dedicat multe materiale acestui mister! Ei bine, una dintre aceste "Magii" reprezinta una din cartile mele de capatai, pe care mi-am dorit-o cu ardoare pe noptiera mea si pe care am urmat-o cat am putu de bine, iar dupa ce am inchis si ultima fila a sa, retinand esentialul meu, am daruit-o cu drag mai departe unei persoane dragi care avea mare nevoie de ea.

Magia aceasta a aparut in viata mea intr-un moment de rascruce, pot sa spun. Evident ca multa lume o cunoastea deja, era atunci aparuta in format print de ceva ani, insa eu n-o cunosteam. Nu stiam decat ca autoarea sa, Rhonda Byrne, ma mai fascinase in trecut su al sau "Secretul". Sunt convinsa ca si voi le cunoasteti deja si, intr-un fel sau altul, v-au captat si voua atentia. Ba, poate, chiar ati si aplicat macar cateva din invataturile de acolo.


Si pentru ca, fac ce fac si tot la Magia aceasta ma intorc, m-am gandit sa le aduc si aici, in atentia voastra. Nu pentru ca nu le-ati sti, sau pentru ca nici eu nu le-as mai fi auzit pana acum, ci pentru ca pur si simplu uitam de ele. Da, avem tendinta de a ne afunda in viata ce ne inconjoara, incat uitam lucrurile simple care ne pot aduce un zambet pe buze, o liniste interioara, succesul asteptat, etc.

Mai mult ca o antologie de suflet, sau ca agenda utila, voi posta aici, periodic, cate una din cele 28 de lectii zilnice pe care Rhonda Byrne ni le pune la dispozitie pentru a reinstaura starea de bine si de reusita pe care o cautam cu totii.

Nu inainte de a va lasa cu prima lectie a Magiei, nu uitati ca Universul lucreaza intotdeauna cu gandurile noastre, iar comenzile pe care i le instituim, mai mult sau mai putin constient, sunt ordine pentru El. Cheia tuturor reusitelor este recunostinta!


Magia: Ziua 1

Enumera binecuvantarile din viata ta!

"Ai auzit, probabil, ca este bine sa iti enumeri binecuvantarile din viata, si ca, ori de cate ori te gandesti la lucrurile pentru care te simti recunoscator, exact asta faci! Nu stiu insa cat de mult ti-ai dat seama de puterea magica pe care o are aceasta practica c iti poate schimba dramatic intreaga viata. Atunci cand te simti recunoscator pentru lucrurile bune din viata ta, oricat de mici ar fi acestea, numarul lor incepe sa creasca imediat (...) 

Exista si un revers al acestei tehnici: atunci cand nu iti enumeri binecuvantarile, este foarte usor sa cazi in capcana evocarii neintentionate a lucrurilor negative din viata ta. Faci acest lucru ori de cate ori te gandesti sau vorbesti despre lucrurile pe care nu le ai, ori de cate ori critici, sau dai vina pe altcineva, etc. Din pacate, atunci cand enumeri lucrurile negative din viata ta, acestea se amplifica...ba mai mult, cu fiecare evocare a unui aspect negativ, tu blochezi o binecuvantare care se indrepta catre tine.(...) 

De aceea, incepe sa enumeri binecuvantarile din viata ta imediat ce te trezesti, sau cat mai devreme in timpul diminetii" 

Tehnica magica numarul 1


"este de preferat sa pierzi sirul binecuvantarilor pe care le enumeri, decat sa pierzi aceste binecuvantari prin enumerarea necazurilor din viata ta" 
       (Maltie D. Babcock, 1858-1901; scriitor si cleric) 


  • Indata ce te trezesti, sau cat mai devreme dimineata, fa o lista cu 10 binecuvantari din viata ta pentru care esti recunoscator
  • Noteaza in scris de ce te simti recunoscator pentru fiecare dintre ele.
  • Reciteste lista cu voce tare, sau in sinea ta. Dupa citirea fiecarei binecuvantari de pe lista, repeta-ti "multumesc! multumesc! multumesc!" si constientizeaza cat mai intens recunostinta pe care o simti pentru binecuvantarea respectiva.
  • Repeta primii pasi ai acestei tehnici in urmatoarele 27 de zile, dimineata, cat mai devreme posibil.







        Comentarii

        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...