DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

Cel mai bun demachiant...si e atat de natural!



Mi-a fost mereu la indemana si habar n-aveam ce comoara am prin casa! Dupa ani intregi de ingrijiri speciale, tratamente dermato scumpe si cu eficienta scazuta, cautari si framantari, am aflat si eu solutia atat de simpla, rapida si la indemana! Cel mai bun demachiant e...uleiul de masline! La fel de bine functioneaza si alte tipuri de ulei, insa ideal ar fi ca acestea sa fie presate la rece (extravirgine).


De ce sa folosesti cel mai bun demachiant? 


Am pielea foarte sensibila, tenul mixt si foarte usor iritabil. Cu timpul am descoperit ca sunt puternic alergica la galbenele: asa se face ca, dupa ce am folosit o lotiune calmanta pe baza de galbenele, fata si mainile mele devenisera monstruoase. La propriu! Se umflasera foarte tare, fata era tumefiata, nu mai puteam deschide ochii aproape deloc.

Pielea se umpluse de bubite rosii dureroase si pline cu vezicule, iar de mancarimi nu mai spun! Nu reuseam sa ma calmez decat cu apa rece, insa reveneau la fel de repede. Evident, nu putea sta mereu cu mainile in apa rece tot timpul. Aveam, oarecum, noroc, ca asta se intamplase intr-o iarna...si dintr-o persoana extrem de friguroasa, ma transformasem intr-una care statea mai mult pe afara: aerul rece imi mai calma fata si o impiedica sa se umfle mai tare.

Vizita rapida la dermatolog m-a mai linistit si, dupa ce am platit serios pe tratament, am aflat si solutia salvatoare: cel mai bun demachiant e uleiul de masline!

De atunci am invatat sa nu mai incerc tot ce arata frumos ambalat si miroase senzational (parfumul este un alergen foarte periculos uneori).

De ce este uleiul Cel mai bun demachiant?

Foarte simplu: datorita faptului ca produsele de make-up si cremele pentru piele pe care le folosim au o baza grasa, aceasta va fi eliminata cu succes tot de o baza grasa. Pe scurt, cui pe cui se scoate!

  • Uleiul este cel care reuseste sa indeparteze cel mai bine urmele de machiaj, chiar si pe cel rezistent la apa. 
  • Uleiul este un produs bland, natural, non-invaziv, care nu irita pielea sensibila
  • Uleiul este cel mai vechi demachiant, folosit inca din Antichitate (cel de masline extravirgin este cel mai cunoscut)
  • Uleiul este foarte accesibil, atat ca pret cat si ca varietate

Ce ulei sa folosesti pentru Cel mai bun demachiant?

Da, am povestit pana acum despre uleiul de masline extravirgin. Insa, la fel de bune sunt si alte iueliuri vegetale presate la rece: 
  • de nuci
  • samburi de strugure
  • migdale
  • floarea-soarelui (are, totusi, un miros specific destul de pronuntat)
  • cocos, etc. 
Daca nu va impacati cu ideea uleiului de masline, este excelent si uleiul de cocos, mai ales ca are un parfum placut si exotic.

Cum se pastreaza Cel mai bun demachiant?

In functie de tipul uleiului folosit, acesta se poate pastra in sticlute (preferabil din sticla) inchise la culoare sau borcanele/cutiute recuperate de la cutiile de crema de fata (eu ma impac mai bine cu a doua varianta)

Atentie:uleiul de masline si uleiul de cocos se intaresc rapid la temperaturi ceva mai scazute, capatand aspectul si consistenta unturii. Acesta este si motivul pentru care eu imi tin uleiurile acestea in borcanase, nu in sticlute!



Comentarii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...