DE PASTI LA BALATON --Siofok, Kesthely Helikon, Balatonfured, Tihany, Ve...

De ce se dau batuti oamenii


Am dat peste infograficul de mai jos şi m-a intrigat atât de tare, că n-am reuşit să mi-l mai scot din minte. M-a pus pe gânduri...
De prea multe ori văd în jurul meu oameni trişti. Mergând pe strada, ori vizitând diferite locuri din ţară, mi-am făcut un obicei de a observa localnicii. Mai niciodată n-am văzut pe cineva zâmbind. Sau măcar cu o figură senină, deschisă. 
De multe ori, oamenii sunt împovăraţi de grijile pe care le duc oriunde cu ei. Şi tot de  multe ori, sunt marcaţi profund de eşecurile pe care le resimt. Şi de renunţările lor. Asta se vede pe figurile lor, pe ochii trişti, pe colţurile gurii orientate în jos. Li se întipăreşte în suflete, se transmit mai departe tacit. 
Privindu-i, mi-am reamintit unele obiceiuri constante care ne fac nefericiti. Dacă toşi ne-am scutura de acestea şi am privi înainte cu puţin mai mult optimism şi încredere, alta ar fi situaţia!
Oamenii renunță, de obicei, când devine prea greu sau durează prea mult. Nu reușim prea multe ori și răspundem renunțând.

Iată De ce se dau bătuţi oamenii:

Mai jos vei găsi un infografic pe care il poţi descărca, exact ca pe o poză. Nu îmi aparţine, l-am preluat şi eu la rândul meu. Sursa fotografiei o vei găsi în josul articolului meu. Zic eu că este cea mai completa şi pertinentă analiză, dar, dacă ai mai putea adăuga tu vreun alt motiv pentru care se dau bătuţi oamenii, m-aş bucura tare mult să-ţi aflu părerea! 




Dar lucrurile nu trebuie să rămână mereu aşa. Nu ne putem da bătuţi! Există soluţii! Le poţi citi AICI şi/sau AICI !
Eu una îmi trăiesc fiecare zi gândindu-mă că n-am decât o singură viaţă, care e finită, şi îmi sunt datoare mie în primul rând să fac tot ce-mi stă în putinţă să o trăiesc cât mai frumos cu putinţă. La bătrâneţe, aş vrea să adun cât mai puţine regrete posibil. 
Prefer să râd şi să zâmbesc la gândul că mi-am oferit momentele dorite decât să realizez că viaţa mi-a fost un şir de renunţări, datorate unui alt şir de motive. Mă conduc după principiul că nu te poţi pune niciodată cu un om care vrea ceva cu adevărat. Mai devreme sau mai târziu, el va găsi o modalitate să-şi ducă scopul la îndeplinire!




Comentarii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...